Οργανώνοντας το ταξίδι στην Άγκυρα

   Συνήθως, στα έργα eTwinning είθισται οι μαθητές να παρουσιάζουν τη χώρα, την πόλη και το σχολείο τους με μορφή slideshow ή βίντεο. Εμείς θελήσαμε να αντιστρέψουμε τη διαδικασία. Σκεφτήκαμε το κάθε σχολείο να παρουσιάσει τη χώρα των συνεργατών του περιγράφοντας το ταξίδι της μασκότ σ' αυτήν.
   Βάσει των δεδομένων της ιδεοθύελλας και του εννοιολογικού χάρτη, τα παιδιά έψαξαν πληροφορίες για την Τουρκία...

... για αξιοθέατα ...


... για πτήσεις ...



... για εστιατόρια ...


Έκαναν χρήση ηλεκτρονικών χαρτών, όπως Google Maps και Google Earth για να εντοπίσουν και να σημειώσουν τοποθεσίες στο χάρτη, να περιηγηθούν στη γειτονιά τους με το εργαλείο streetview αλλά και να αναζητήσουν περαιτέρω πληροφορίες όπως ώρες λειτουργίας κάποιου μουσείου ή εστιατορίου.



Στη συνέχεια, συγκέντρωσαν όλες τις πληροφορίες που βρήκαν ώστε να αρχίσει η σύνθεσή τους σε ταινία μικρού μήκους με πρωταγωνιστή τη μασκότ τους, τον Γραμματούλη.



Τα παιδιά έγραψαν με τη βοήθεια της δασκάλας τους ένα σενάριο, όπου ο Γραμματούλης ζητά από τους μαθητές πληροφορίες για το πώς θα ταξιδέψει στην Άγκυρα και τι θα κάνει εκεί. Έτσι, προέκυψε το παρακάτω βίντεο, το οποίο είναι ατόφιο δημιούργημα των παιδιών, αφού δημιουργήθηκε με δικές τους ιδέες, με πληροφορίες που αναζήτησαν και επέλεξαν τα ίδια να χρησιμοποιήσουν και με δικούς τους διαλόγους. Το βίντεο είναι επεξεργασμένο ώστε να μη φαίνονται τα πρόσωπα των παιδιών.




Στο παραπάνω βίντεο τα παιδιά έδωσαν τις δικές τους φωνές στον Γραμματούλη, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Photospeak για έξυπνες συσκευές.



Παρακάτω βλέπετε το αντίστοιχο βίντεο που ετοίμασαν οι μαθητές από την Άγκυρα για την Ελλάδα και το Παλαιοχώρι.




Τα παιδιά έκαναν τα σχόλιά τους για τα βίντεο των εταίρων τους με την εφαρμογή padlet (www.padlet.com)




   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου