Ηλεκτρονικά παιχνίδια

Η κάθε τάξη ζωγράφισε τη σημαία της χώρας εταίρου αλλά και της χώρας της. Για τη δραστηριότητα αυτή έγινε χρήση της εφαρμογής Quiver για έξυπνες συσκευές. Εκτυπώσαμε τις ζωγραφιές από εδώ. Τις χρωματίσαμε και ανοίγοντας την εφαρμοφή από το τάμπλετ, τη σκανάραμε και αυτή ζωντάνεψε χάρη σε έναν κωδικό QR που έχει πάνω της.




Κάθε τάξη επέλεξε κάποιους πίνακες ζωγραφικής από την ιστοσελίδα vangoyourself.com για να τους αναπαραστήσουν οι συνεργάτες της. Τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά.

Οι πίνακες ζωγραφικής που μας ανέθεσαν για αναπαράσταση οι συνεργάτες μας


 



Οι πίνακες ζωγραφικής που εμείς αναθέσαμε για αναπαράσταση στους συνεργάτες μας

                           


Χρησιμοποιήσαμε την εφαρμογή Smule για έξυπνες συσκευές για να τραγουδήσουμε μαζί καραόκε. Διαλέξαμε ένα τραγούδι που ξέραμε ότι υπάρχει και στα ελληνικά και στα τουρκικά.  Γράψαμε όλους τους στίχους, ελληνικούς και τουρκικούς σε ένα Titanpad. Εκεί σημειώσαμε με ποια σειρά θα τραγουδά η κάθε τάξη και πότε θα τραγουδάμε συγχρόνως. Τέλος, ανοίγοντας την εφαρμογή από το τάμπλετ, κάναμε την κοινή ηχογράφηση. Κάθε τάξη τραγούδησε και στη γλώσσα της αλλά και στη γλώσσα των εταίρων της.

Καταγραφή στο Titanpad





Για το επόμενο παιχνίδι τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο διακρατικές ομάδες. Οι εκπαιδευτικοί έκαναν το χωρισμό χρησιμοποιώντας το εργαλείο Teamup




Στη συνέχεια τα μέλη της κάθε ομάδας πρότειναν ένα όνομα για την ομάδα τους χρησιμοποιώντας το εργαλείο Answergarden. Ο Haydar μας βοηθά στην απόφασή μας αυτή!



Κατόπιν, σχεδίασαν διάφορα coat of arms στο www.mytribe101.com για να αποφασίσουν ποιο θα είναι το σήμα της ομάδας τους.





Τα coat of arms που προτάθηκαν από τις δύο χώρες



Έπειτα οι μαθητές και των δύο σχολείων ψήφισαν με το εργαλείο Mentimeter για το ποιο θα είναι το σήμα της κάθε ομάδας.



Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας



Στη συνέχεια οι δύο ομάδες δημιούργησαν ένα ηλεκτρονικό κουίζ ερωτήσεων. Αρχικά συζήτησαν στο φόρουμ για να συμφωνήσουν ποιες θα είναι οι ερωτήσεις που θα χρησιμοποιήσουν. Οι ερωτήσεις θα αφορούσαν κανόνες παιχνιδιών που ήδη είχαν παίξει.


Αφού τα παιδιά συμφώνησαν στις ερωτήσεις, οι εκπαιδευτικοί δημιούργησαν δύο κουίζ με αυτές (ένα για κάθε ομάδα) στην εφαρμογή Actionbound. Η κάθε ομάδα θα έλυνε το κουίζ της άλλης. 







Τέλος, οι μαθητές έπαιξαν και άλλα ηλεκτρονικά παιχνίδια τα οποία δημιούργησαν οι εκπαιδευτικοί και οι ερωτήσεις τους είχαν θέμα τις πληροφορίες τις οποίες είχαν συγκεντρώσει τα παιδιά όταν έφτιαχναν το βίντεο για το ταξίδι της μασκότ. Τα παιχνίδια δημιουργήθηκαν στην ιστοσελίδα www.classtools.net. Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να παίξετε κι εσείς τα παιχνίδια που έπαιξαν τα παιδιά. 













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου