Αξιολόγηση

Στο τέλος του έργου, οι μαθητές και των δύο σχολείων έλυσαν ένα κουίζ που ετοίμασαν οι εκπαιδευτικοί γι' αυτούς και αφορούσε όλες τις γνώσεις που αποκόμισαν τα παιδιά κατά τη διάρκεια του έργου.



Το κουίζ αυτό δημιουργήθηκε με το εργαλείο Proprofs. Αφού ο χρήστης λύσει το κουίζ, του απονέμεται ένα ηλεκτρονικό βραβείο.



Ακολούθως, οι μαθητές έγραψαν σε Padlet tις εντυπώσεις τους για το σύνολο του project. Και με τον Haydar στην παρέα μας φυσικά!





Έπειτα, τα παιδιά δημιούργησαν τα avatars των συνεργατών τους. Χρησιμοποίησαν την εφαρμογή MyIdol για έξυπνες συσκευές. Η εφαρμογή αυτή μπορεί να μετατρέψει μία φωτογραφία σε cartoon με χαρακτηριστικά προσώπου παρόμοια με τα πραγματικά.



Κατόπιν, έδωσαν φωνή στα avatars των συνεργατών τους, ηχογραφώντας τα σχόλια που εκείνοι έκαναν στο Padlet. Έτσι, τα avatars των Ελλήνων μαθητών μιλούν τουρκικά και αυτά των Τούρκων μαθητών μιλούν ελληνικά. Γι' αυτή τη δραστηριότητα χρησιμοποιήθηκε η εφαρμογή Photospeak για έξυπνες συσκευές.

Οι Έλληνες μαθητές μιλούν για το έργο στα τουρκικά




Οι Τούρκοι μαθητές μιλούν για το έργο στα ελληνικά






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου